ЗМІ дізналися про страшний побічний ефект від прийому протизаплідних таблеток

У ЗМІ з’явилася інформація про несподіваних страшні побічні ефекти, до яких може призвести прийом оральних контрацептивів. З’ясувалося, що, крім зайвої ваги і порушення фертильності, протизаплідні таблетки можуть викликати інсульт.

Так, Мережа вразила історія 28-річної домогосподарки з Великобританії Наталі Трікетт. Вона довгий час страждала від тяжкої мігрені, але не надавала болю особливого значення, поки одного ранку не впала без свідомості. Пізніше лікарі діагностували у жінки інсульт і пояснили, що він був викликаний згустком крові, що утворився у неї в голові, передає Daily Mail.

Як з’ясували медики, утворення тромбу сприяв прийом протизаплідних засобів, які вона використовувала протягом року.

Виявилося, що випадок Наталі Трікетт не поодинокий. Лікарі Великобританії попереджають, що жінкам завжди слід пам’ятати про можливі побічні ефекти протизаплідних і вчасно обговорювати їх з лікарем.

Comments are closed.