Найбільш важливі нюанси на замітку кожній людині про похід в ресторан

Чи доводилося вам ходить в ресторани? Якщо немає, то, безумовно, ви швидше за все не знаєте про так званих правилах етикету в подібних закладах. Звичайно, їх в принципі все дуже складно запам’ятати рядовому відвідувачу, проте найважливіші все-таки слід тримати в голові.

Загалом, якщо посилатися на етикет, то закуску і головне блюдо ви повинні замовляти в один час з іншими учасниками трапези. У свою чергу десерт замовляють в момент, коли з’їдено головне блюдо. Якщо ж ви відправляєтеся в ресторан, де передбачений формат розміщення всіх страв на загальному блюді, то кожен відвідувач накладає стільки їжі, скільки він подужає. Що до напоїв, які, як правило, подають у карафах або глечиках, то і тут ніяких обмежень щодо кожного окремо взятої людини. Варто відзначити, що відвідавши ресторан Містер Лі ви точно залишитеся задоволені.

З іншого боку, в ресторанах найвищого рівня до послуг офіціант, який відповідає за перекладання їжі з загального блюда в вашу тарілку, розливає напої і так далі. Запам’ятайте, порожні тарілки згідно з правилами етикету потрібно залишати праворуч, а з лівого боку подаються страви. І так, безумовно, напої знову ж по етикетку наливають справа. Черговий не менш цікавий і важливий нюанс на замітку всім збираються відвідати ресторан — сигнал про завершення трапези. Тобто коли ви закінчуєте їсти, столові прилади потрібно покласти паралельно один одному в тарілку. Також можливий варіант, коли офіціант звертається до відвідувачів, питаючи про бажання отримати додаткову порцію. Гості на це можуть позитивно відповісти або все-таки відмовитися.

Comments are closed.